کتاب های گرافیکی

کتاب آموزش طراحی بافت واقع گرایانه

کتاب آموزش طراحی بافت واقع گرایانه


بافت های واقعی
کتاب بافت های واقع گرایانه، طراحی بافت با مداد است. این کتاب حاوی تکنیک های ساده ای برای کشیدن بافت هایی از اشیاء پیرامونمان مانند فلز، چوب، پلاستیک، مو، خز، پر و ... است. کتاب 64 صفحه ای بافت های واقع گرایانه با دستورالعمل های بسیار ساده به هنرجو کمک می کند گام به گام مهارت خود را در زمینه طراحی انواع بافت افزایش دهد. دراین کتاب هنرجو اصول و تکنیک های اولیه نقاشی با مداد را فرا خواهد گرفت. لازم به ذکر است در آغاز کتاب بافت واقع گرایانه، همه ابزارهای مورد نیاز طراحی با مداد به صورت مفصل معرفی شده اند.
 بافت در هنرهای تجسمی از جمله نقاشی، یک مشخصه بسیار مهم است. بافت هایی که با مداد ایجاد می شود بافت های ترسیمی است که می توان با تغییر تراکم، تکرارو ترکیب خط ها یا با ترکیبهای مختلف تیره – روشنی و لکه های رنگ آن را وجود آورد. همچنین بافت ها را با انواع ابزار نقاشی می توان به وجود آورد. کتاب معرفی شده در این زمینه، بافت های واقعی، اثر دیان کارداکی است. سبک این هنرمند در نقاشی، واقع گرایانه است. این هنرمند بیشتر در زمینه طراحی با مداد و تکنیک اکریلیک فعالیت می کند و موضوعاتی که دستمایه کار هنری او قرار می گیرد؛ اغلب حیوانات، گل ها، منظره ها و کشور ایتالیاست. دیان کارداکی عقیده دارد هنر برای همه است وهنر نقاشی وسیله ای است برای خلق شادی و شگفتی! او نقاشی را از دوران کودکی آغاز کرده و در نیویورک در رشته طراحی و هنر های تجسمی تحصیل کرده است.
دیان کارداکی عضو انجمن هنرمندان پرتره آمریکاست و کارهایش در سطح ملی و بین المللی نمایش داده شده است. این هنرمند نویسنده کتاب هایی چون: بافت واقعی، گل و گیا هان دارویی، چگونه از عکس ها استفاده کنیم، میانبرها و اسرار هنرمندان، مناظر و فستیوال ها، چهره ها و عبارات است.

قیمت: 5500 تومان


طراحی بافت واقع گرایانه


ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan